Samskipta skiptiborð til að svara fyrirspurnum og símtölum

Samskipta stjórnborð

Samskiptalausnir Zylinc eru hannaðar, prófaðar og bættar í samvinnu við fólk sem vinnur á þjónustuborðum. Restin er bara tækni.

Stjórnendaborðið er sýn fyrirtækissins á samskipti við viðskiptavinina. Það skiptir öllu að viðskiptavinirnir fái fljóta og skilvirka þjónustu.

Á sama tíma er mikilvægt að þjónustuborðið hafi aðgang að huggulegu tóli með þægilegt notendaviðmót.

Þess vegna er stjórnendaborðið þróað í samvinnu við starfsfólk úr öllum geirum sem sinna þjónustuborðinu.

Eiginleikar

  • Integrating mail, text messages and instant messaging. 
  • Real-time calendar updating and unique search feature, enabling the receptionist to search for indivi dual employees as well as specific competences across the company.
  • Personal greetings, presenting the receptionist using his/her own recorded voice.
  • Web-based statistics and reporting system, enabling the company to track status on call-handling.
  • Monitored call-handling, providing the receptionist full control over waiting, served, and returned calls.
  • Extended control enabling the receptionist to withdraw calls.
  • Based on the newest SIP technology, Zylinc Attendant Console integrates to all types of PBX’s & IP phone systems.
  • See status on the company’s chat clients, soft phones, IP phones and cell phones.
  • Opening and closing hours based on calendars with several options on overflow and messages.

Allar fyrirspurnir á einum stað, bættu þjónustuna með Zylinc

Fáðu tilboð í Zylinc

“The Zylinc solutions have enhanced customer service and productivity in the company”

Bauhaus

“With Zylinc Attendant Console, we got a system which is really user friendly and well functioning. The solution is so easy to operate and everyone can learn how to use it.”

Toyota